Povijest Lagoona

Povijest Lagoona – od ekstravagantih višetrupaca za utrke do vrhunskog luksuza

Povijest Lagoona i priča o Lagoon brandu je svakako impresivna. Od samih početaka 1984. godine, Lagoon je nekonvencionalan i hrabar te i dalje nastavlja s inovacijama. Sa svakim novim modelom iz svog širokog raspona, u industriju donose revolucionarna rješenja.

Danas je tvrtka Lagoon vodeći proizvođač katamarana na tržištu te ima više od 7000 proizvedenih brodova. Nastavite čitati ako Vas zanima Lagoonova priča s ključnim trenucima iz povijesti tvrtke. Sve to rezultiralo je ikonskog statusa i svjetskog ugleda koji uživaju danas.

Nasljeđe iz utrka

Još 1984. godine je Lagoon bio dio JTA (Jeanneau Napredne Tehnologije) tvrtke. Ovo je bio visoko specijalizirani odjel koji je proizvodio brodove koji su rušili rekorde, uključujući i najveće višetrupce. Brzina, stabilnost i ukupne performanse tih brodova su bile revolucionarne i značajno ispred konkurencije.

Postupci i tehnologije koji su izumljeni tijekom razvoja brodova za utrke ubrzo su primijenjeni na prvoj generaciji katamarana za krstarenje i opuštanje.

Još jedan projekt iz tog pionirskog razdoblja je razvoj prilagođenog trimarana za znanstveno-fantastični holivudski film, pod nazivom “Waterworld” s Kevinom Costnerom u glavnoj ulozi.

Konstantna revolucija višetrupaca

U razdoblju od 1987. do 1992. godine, Lagoon je stekao globalnu reputaciju i sljedbenike zbog elegantnih linija, izvrsne kvalitete izrade te vrhunskih performansi Prvi Lagoon katamaran proizveden za komercijalne svrhe bio je model 55. 1992. g. Beneteau Grupa je postala vlasnica Construction Navale Bordeaux, pa time i Lagoona. Slijedili su modeli 57, 67 te vlasnička verzija modela 67 verzija, te manji modeli 37 i 42 koji su bili namijenjeni čarter tržištu. Bez obzira na ograničenja kapaciteta proizvedenih brodova, Lagoon je vrlo brzo prepoznat kao proizvođač koji sve radi bolje.

Godine 1996. godine, Lagoon je integriran u grupu Beneteau, a Construction Navale Bordeaux je postao odgovoran za Lagoon brend. Lansiranjem nove generacije još jednom se uzdrmalo tržište. Inovativna rješenja i kontinuirani napori poboljšali su metode izgradnje.

Ključni principi Lagoona su:

  1. odličan dizajn
  2. visoko-kvalitetna konstrukcija
  3. apolutno korištenje ograničenog prostora
  4. te uzimanje u obzir mišljenja i zadovoljstva klijenata u daljnjem razvoju proizvoda

Među najznačajnije karakteristike spadaju vertikalni prozori kod modela 410 koji je također primijenio i modernizirano upravljanje prostorom. Također, pozicioniranje motora na modelu 380 rezultiralo je tišim kabinama i lakim manevriranjem.

Lagoon – svjetski lider

Godine 2003. Lagoon je postao svjetski lider u proizvodnji katamarana s više od 80 ovlaštenih predstavnika diljem svijeta. Nautika centar Nava je ponosna što je uspostavila partnerstvo s Lagoonom još 2001. godine. To znači da je naša tvrtka jedan od prvih partnera Lagoona izvan domaćeg francuskog tržišta. Naši napori da predstavimo katamarane na uspješnom hrvatskom tržištu donijeli su značajan uspjeh za obje tvrtke. Hrvatska je postala poznata destinacija za katamarane i opušteno krstarenje. Lagoon je prepoznao Navu kao jednog od svojih ključnih europskih partnera i u više prigoda nagradio tvrtku kao najboljeg trgovca i organizatora događanja za vlasnike brodova.

Godine koje su uslijedile donijele su još inovacija i mnoge prve za Lagoon. Suptilne promjene u elegantnom dizajnu radikalno su utjecale na performanse brodova. Nadalje, neprestano poboljšavanje interijera pruža više prostora za ljude koji razumiju i cijene ono što Lagoon – brend koji donosi udobnost u svijet jedrenja.

A gdje je Lagoon danas?

Još uvijek je na vrhu, dobro pripremljen da zadovolji najzahtjevnije klijente s novim raskošnim SEVENTY i SIXTY modelima. Također, široki izbor pristupačnijih modela savršeno balansira udobnost, luksuz i performanse.

Pošaljite upit za

MOLIMO VAS DA ISPUNITE SLJEDEĆA POLJA
Nautika centar Nava